söndag 20 september 2009

christina aguilera - fighter

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Äntligen en dator. När jag kom hem igår hade mitt fanskap till bror kopplat ur alla skärmarna till datorerna för att koppla in det till sina egna datorer. Jag hade god lust att gå in och väcka honom och strypa honom.
Jag langar i alla fall lite bilder från insparken i fredags som Marielle har tagit. Resterande bilder är inte sådär överdrivet charmiga (i alla fall av dom som ligger på faecbook). Jag tänker dessutom inte gå in på detaljer om hur kvällen var, men insparkar verkar INTE gilla mig. Var hemma innan halv 10. Hahahahaha, så fail.
Igår var jag i Kphm med Ellibelli. Dock insåg vi efter någon timme att det faktiskt inte var kul och drog hem igen. Sen träffade vi Alice, sen Linnea. Sen åt vi pizza och kom en timme för tidigt till bion.
Och att sitta längst fram på Royal är INTE kul. I början trodde jag att jag skulle spy för att jag mådde så illa. Då börjar tanten bredvid mig prata med mig och hänga på mig. Så jag kröp bort till Elli, för det var ledigt bredvid henne och låg på hennes arm resten av filmen för jag frös så mycket.
Sen mötte jag upp min syster och kom ham halv 2. Nyktert!
Idag ska vi kolla på hunden. Yej.

4 kommentarer:

jonas sa...

Vilken film såg ni?

linn sa...

flickan som lekte med elden

jonas sa...

Var den bra?

linn sa...

haha ja det tycker jag nog