måndag 28 september 2009

akon - lonly

Idag har det hänt en massa random grejer. Alltså oerhört random och oerhört konstigt.
  1. På svenska lektionen idag (vår lärare är väldigt dryg och ler i stort sätt aldrig) så hade jag glömt stänga av ljudet på min mobil. Så helt plötsligt hör man ett väsande "why so serious?".
  2. Filmen jag och Katta tänkte se idag ska vi se i skolan på onsdag.
  3. Mattanten var snäll i matsalen.
  4. Gympalektionen var bara 40 minuter lång.
  5. Jag och Katta pratade om Elli när vi skulle över vägen vid gustav, och då åker Elli förbi på 6an och flinar brett.
  6. Ozzy hade rakat bort allt sitt skägg.
  7. Turk har blekt håret. Det är orangerött.
  8. Det stod en snubbe och pissade vid studentgatan. Sedan tog han med sin pissehand på Andreas och muckade gräl "om du betalar en 20 så slipper du slagsmål".
  9. En kille slutade inte glo på Katta vid konserthuset. Han släppte seriöst inte henne med blicken.
  10. På bussen hem var det en kille som började prata väldigt mycket med mig och stötte som fasen. När jag insåg att jag faktiskt hade berättat att jag var 17 år, bor i Åkarp men pluggar i Malmö så insåg jag att det var tillräckligt. Jag ljög tillsammans med Katta ihop en historia om att jag egentligen hette Malin och när han frågade om vi kunde träffas någon gång igen ljög vi igen och sa att vi nästa vecka ska tågluffa genom hela Europa. Sen frågade han slutligen efter mitt nummer och då gav jag honom dissarnummret. Ni vet "Hej, du har kommit till dissarnummret. Vi måste tyvärr meddela dig om att personen som har gett dig det här numret inte vill se dig eller höra från dig någonsin igen..."
Konstig dag. Nu ska jag och Katt äta nötkräm och glo på en film.

Inga kommentarer: