söndag 30 augusti 2009

tyra banks show

Det luktar så äckligt i huset att min mage gång på gång vänds ut och in. Mamma har tydligen kokat något på kräftskalen, och lukten försvinner verkligen inte. Har till och med gått runt med en toalettspray för att så ifall det blir bättre, men inte då.
K åkte nyss hem, vi sov inte mycket inatt. Kom hem vid 4-5 tiden imorse, vilket tyder på att vi hade skitkul. Visserligen äter jag inte kräftor, men jag satt och doppade bröd i aioli (vilket var en smakupplevelse to die for). Dock måste det blivit antingen för mycket bröd eller bara för lite mat, för när jag och K satte oss på en gräsplätt och sedan skulle resa oss, så spydde jag, vilket var ganska otippad. Och kanske lite äcklig information. Men jaja, när vi kom tillbaka dansade vi i nästan 3 timmar i sträck. Fyfan vilken bra DJ jag är. HÖHÖ.
Tyvärr bestämde jag och K oss för att headbanga. Det var nog det mest korkade vi kunde kommit på för jag har snudd på nackspärr idag. Duktiga flickor!
Det jobbigaste igår var alla fulla vuxna människor som satt och sa samma sak till mig hela tiden "Vilket fint hår", "Får jag känna på ditt hår?", "JAG BARA ÄLSKAR DITT HÅR!!!". Och det är ju helt okej att höra det en gång från varje person, men att höra samma sak från samma person femtioelva gånger är inte lika kul. Snacka om att jag gick på "toaletten" många gånger.

Inga kommentarer: