torsdag 20 augusti 2009

slagsmålsklubben - sponsored by destiny

Image and video hosting by TinyPic
Det är helt sjukt vad jag saknar början av ettan när det var jag, Kajsa och Elli hela tiden.
Satt och kollade igenom min bilddagbok och insåg att igår var det officiellt ett år sedan jag och Elli blev kompisar och pratade för första gången. Idag är det officiellt ett år sedan vi snackade med Kajsa och blev kompis med henne.
Fasen, jag måste sluta älta detta nu, för annars kommer jag bli jättedeppig och ångestfylld. Allting var jäkligt annorlunda för ett år sedan.

Dessutom är Slagsmålsklubben's låtar Sponsored by Destiny, Övningsköra och Hänt våra låtar. Hahaha och självklart Luftens Hjältar.

Nej, nu låter det som att jag sitter och ältar ett gammalt förhållande. Måste sluta!

Inga kommentarer: