onsdag 12 augusti 2009

navid modiri & gudarna - telefonsvarare

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jaaa, rosa. (Mami gav mig den söta dockan när vi var i Göteborg, för hon tyckte att den var så lik mig)
Är tröttare än en gris som har sprungit 60 km/h i 60 timmar.
Hade kalas på rönnen idag. Så sjukt fattigt.
Åt nattmat på donken och fick äckligt ont i magen och huvudet. Huvudvärken håller i sig!

Hur fan kommer det sig att folk litar så mycket på mig? Jag går på riktigt runt och bär på så mycket hemligheter att jag snart spricker. Och jag börjar må dåligt över hur dåligt somliga av mina kompisar faktiskt mår. Idag var ett lysande exempel på det hela. Jag har så många kompisar som har hamnat i träsket. Och dom får fan hålla på med vad dom vill, men jag mår dåligt av att se dom såhär. Nästan okontaktbara, dimma i ögonen och helt stenade.
Igår var ett annat exempel på hur dåligt somliga mår utan att dom ens gör något fel. Dom existerar bara.

Jag älskar mina kompisar. Men längst inne är vi egoister allihopa, och vi räddar alltid oss själva först.

Inga kommentarer: