tisdag 25 augusti 2009

muse - hysteria

MJAU!
Idag hade vi en helt okej skoldag, förutom att vi fick ganska terrible läxor.
Dessutom är det lite jobbigt att sitta vid en PC nu när jag suttit vid en mac i flera dager.
Men efter skolan åkte jag, Katta och Marielle in till stan och jag köpte en töj (mycket tjusig, även om det inte är läkt än), och sen gick vi in på Miss Juniversum och köpte en rolig bok och en present till Elli, som vi otippad nog stötte ihop med 5 minuter senare (dock kom jag sen på att det berodde på att jag lovat henne kaffe om hon kom in till stan). Elli fick en sjukt söt regnbågsfärgad katt som man kunde sätta fast vart man ville. Hon blev happy pingvin och sedan fikade vi fyra + Lisa. Sedan kom även Franco och vi hade det trevligt. Sen åkte vi alla hem (eller nästan).
Jag glömde berätta igår om min crazy busschafför. Han körde in i skyltar och hade sig. Jag satt och småskrek hela vägen hem och idag såg jag att en av skyltarna han körde på ihåg var sne. Haha, och imorse satt jag bredvid värsta biffen på bussen. Han grymtade jättemycket.
Imorgon ska vi ut och och fixa grejer i Västra Innerstaden (alltså typ ribban). Bajbaj.

Inga kommentarer: