söndag 9 augusti 2009

miss li - dancing the whole way home

Hemma! Eller jag har förvisso varit det i några timmar, men har inte funnit tid till att uppdatera förrän nu. Det är jobbigt att skriva på tangenterna för jag har så långa naglar. Måste fila ner dom!
När jag kom hem låg ett nitarmband i brevlådan och jag väntar nu på mitt nya bankomatkort. Spännande va?
Imorgon ska jag in till stan för att köpa rosa hårfärg, leggings och lämna in min iPod för hundrafemtionde gången. De lär inte bli glada inne på Apple Store eftersom jag har ett fint klistermärke som täcker båda siderna av min iPod, så man kan inte se serienummret. Men in på reperation ska det i vilket fall som helst.
Sedan följer min lilla Kissekatt (Katta) med hem för jag ska hjälpa henne att plugga. Sen kanske Mathias kommer med.
Någon dag framöver ska jag orka uppdatera min lookbook också. Det var ganska länge sen jag gjorde det sist. Och jag har inhandlat ungefär tiotusen nya kläder.
Köpte förresten några mysiga diktböcker på ett antikvariat på Gotland.

Inga kommentarer: