lördag 1 augusti 2009

kent - på drift

Har landat i Växjö. Eller det gjorde vi förvisso vid 4 imorse, men ändå. Finns inte mycket att säga egentligen. U2 var bra och det var jättefint när de spelade With Or Without You. Snart ger vi oss av. Klockan 01.00 kör vi härifrån till Nynäshamn för båten till Gotland går 07.30 på morgonen. Skulle egentligen åkt från Oskarshamn, men båtschemat är sabbat eftersom det var två båtar som krockade där.
Är trött som en gnu och ska sova hela vägen i bilen. Igår somnade jag till och med när jag hade Daft Punk på högsta volym i öronen.
På vägen till Växjö ville jag höra klassisk musik, men insåg att den enda klassiska musiken som jag hade i min iPod var soundtrack till World of Warcraft. Det blev intressant. Somnade i tormwind sången. Hahaha, sad va?

Inga kommentarer: