torsdag 20 augusti 2009

the cure - friday i'm in love

Image and video hosting by TinyPic

10 FAVORITER

färg: svart och röd tror jag.
mat: jag gillar typ kött, hahaha. hatar fisk!
band: mjo, jag gillar kent, ganska väldigt mycket. men kolla i sidan, så ser ni vilka band jag gillar!
bok: öhm. just nu läser jag sagan om ringen trilogin, och dom gillar jag starkt! annars läser jag nästan allt förutom deckare.
sport: näe. hockey kanske, killarna är snygga. fast det är mest för att man inte ser dom, så man får fantisera ihop själv hur dom ser ut under hjälmen.
årstid: höst tror jag faktiskt..
veckodag: friday, i'm in love
glassmak: antingen fish food eller cookie dough från ben&jerry
tid på dygnet: ingen alls. eller kanske runt 7 på kvällen
8 FÖR TILLFÄLLET
humör: trött (steg upp 6)
smak: hahaha oboy, hade med mig det till skolan!
kläder: stor vit tröja och kedjor runt halsen, svart kofta och strumpbyxor!
bakgrund: på datorn har jag en bild av mig, elli och kajsa (den längre ner på sidan) med annars har jag engelska lektion (snark)
nagellack: väldigt svart
tid: 15.01
omgivning: sal 202 (klassrum)
irritationsobjekt: vi slutar om 8 minuter och mina ögon håller på att falla ihop (ska dessutom raka vägen hem till katta och sen ska vi se the sounds)
4 HAR DU NÅGONSIN?
dejtat någon av dina bästa vänner: öhm, nej. men jag har gjort andra saker med dom, hahaha!
brutit mot lagen: ja, det är ju till och med lag på att kissa utomhus!
blivit arresterad: nej, det tror jag inte.
varit med på TV: ja, i både lokal tv och nationell tv.
2 VAL
kaffe eller te: te är oftast godare, men jag dricker ganska ofta kaffe för att få lite koffein (höll på att skriva kokain, hahaha)
vår eller höst: fyller år på våren, men jag tror nästan att jag gillar hösten mer.

Inga kommentarer: