lördag 15 augusti 2009

ALLTING SOM HAR MED MISS LI ATT GÖRA

Image and video hosting by TinyPic
Malmöfestivalen, what to say? Hade underbart kul igår. Först var jag så arg så att jag nästan grät, sen ringde Elli och sa att hon skulle komma till Folkets Park och plötsligt existerade solen. Eller ja, nästan så kanske? Haha, vafan, jag minns inte.
En snubbe försökte lura i mig att han var från North Carolina (tyvärr lyckades han, hahaha!), vi lekte snurra flaskan (vilket slutade med att Katta bet mig äckligt hårt i armen, jag strulade med Fake typ tre gånger, Katta slickade vodka ur Francos navel, Franco daskade Alice, Elli strulade med mig ungefär 30 gånger, Marlena gjorde kullerbytor och Franco pussade Nyman eller vad han heter i pannan. Och en massa annat sjukt), Elli försökte knäcka mitt rekord i antal strul på en kväll (hon misslyckades! MOHAHAHA) och tiotusen andra grejer. Och många toalettbesök. En minnesvärd kväll helt enkelt.
Idag har jag taggat människor på FB, men endast en bild bidrar jag med till bloggen. Ellsibellsi och jag.

Inga kommentarer: