lördag 13 juni 2009

piggy in the mirror

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Åkte på ett värdelöst besök till Media Markt. Det är alltid misslyckat där utan pengar. Korv alltså, jag har gjort allt för att få tag på The Only One med The Cure, OCH SJÄLVKLART HAR DOM SKIVAN 4:13 DREAM DÄR!! Men ingen annan stans kan jag få tag på den, men dom hade en kvar på Media Markt. Så jäkla fattigt. Sen åkte vi till BC och köpte två kablar och efter det vidare till Svedla Outlet. Också skitskumt, där har dom sjukt mycket kläder för generationen fjortis (jag köpte en body och 4 par strumpor) men ändå spelade de musik som Placebo, Dashboard Confessional och Kent. Det är väl inte direkt musik man brukar spela i butiker. Men JAJA vad jag tjatar. Igår lyssnade jag på System Of A Down hela dagen och spelade GH3 och idag lyssnar jag på The Cure, men har haft Placebos Infra-Red på huvudet hela dagen. Funderar över meningen med att hålla sig vaken.

Inga kommentarer: