onsdag 10 juni 2009

i've found bed & breakfast in loverville

Image and video hosting by TinyPic
Hittade en söt bild på mig själv. Hahaha, fuck vad jag saknar håret! Jag blev kallad Ronja Rövardotter när jag hade hellugg när jag var svarthårig. Såg antagligen ut som ett litet troll.
Idag hade vi lekar i skolan och avslutade allting med saft, kex och gifflar. Fast det blåste som fan ute! Vad är det för fel på vädret? Ahvafan, imorgon ville Julia ha vinfrukost (en billigare variant till studenternas champangefrukost). Jag kände dock inte för att halsa sura, ruttna vindruvor (eller vad vin nu är gjort av) precis efter att jag borstat tänderna. Men imorgonkväll blir det kalas på stranden och det finns även en möjlighet att det händer även på stranden i Lomma på fredag.
HIHI, sommarlov förfan! Jag är öppen för alla möjligheter detta sommarlovet. I have a good feeling about this.

Inga kommentarer: