tisdag 23 juni 2009

i wrote this when i was listening to the cure a lot

Image and video hosting by TinyPic
Mamma ringde och väckte mig idag typ 11. Sen gick jag ut och la mig i trädgården, men sen insåg jag typ tio minuter senare att jag höll på att dö av värmen. Så jag gick in och la mig. Sen gick jag ut igen. Sen jag gick in igen. Hahaha, sjukt tråkig för sedan somnade jag och vaknade klockan fyra i soffan. Sen dess har jag glott på Förhäxad (jaa, det är faktiskt typ det enda jag gör. Måste se klart alla avsnitt!!!) och varit hemma hos pappa och hjälp honom bygga altan. Så tjänar jag pengar denna sommaren! På torsdag ska jag till Malmö för det är rea överallt (wiie) och sen på fredag ska jag dit igen för då börjar Stapelfestivalen. Ses där? Hohohohohoho, min hals är helt fucked up. Imorgon ska jag tjäna mer pengar.

Inga kommentarer: