söndag 28 juni 2009

beat me, hate me you can never break me will me, thrill me you can never kill me jew me, sue me everybody do me kick me, kike me don't you black or wh


Hedrar Michael Jackson lite med min favvosång med honom. Fast jag vet att jag är några dagar försenad, men jag har antingen legat nergrävd i mina egna spyor eller varit ute på stan och härjat den senaste tiden. Ah, kanske inte bokstavligt talat, men jag har bara legat hemma och sovit i stort sätt. Jätteskönt, men nu är jag förkyld för att jag alltid sover med fläkt. Dåligt Linn. Dessutom är jag jätterödhårig nu också. Men det är bara någon månad tills jag byter hårfärg igen. Blir en favorit i repris nästa gång (när jag berättade för mina kompisar om hur jag skulle ha det nästa gång fick jag reaktionen "men för fan, äntligen! Vi har gått och väntat på det här ett bra tag nu, och äntligen gör du något bra Linnsan!" TACK?). Nu ska jag läsa lite och äta min dyrbara choklad. Sedan ska jag drömma om en viss person :) (inte Michael Jackson)

Inga kommentarer: