måndag 25 maj 2009

siesta day

Tjena mitt bena. Efter skolan tog jag bussen till Gustav och köpte två cheesburgare på Donken och begav mig sedan hem mot lilla Katarina. Hon stod i knullruffs och öppnade dörren och halvskrek "är du seriös?" och jag räckte leendes fram två mackor i en påse och beordrade henne att äta. Då svarade hon bara "ja, det finns en gud trots allt". Vad hon menade med det vet varken ni eller jag.
När den sega lill Kattfan äntligen lyckats platta till sitt änglaruffs gick vi till Julias jobb för att ge hennes pengar. Då pröjsade hon på glass och sen satt vi där och stekte en stund, tills vi skuttade in på Triangeln och köpte en till töj. Sen off to Värnhem och vi höll på att dö på bussen av värmeslag och blev suris på snubben i butiken och sedan såg vi Theo, hehehehehehehe. Hur kul som helst.
När jag kom hem åkte jag med mamma och Henrik till Coop i Toftanäs och handlade lite, för jag skulle handla grejer till Siesta. Förvånad blev jag när jag även fick en ny mascara och en B&J. TRÄVLIGT! Nu är jag en mascara, en B&J, en påse kex, ett rör kex, nio färdigbredda knäckebröd, ett paket Kalvins Chokladmjölk, två rullar riskakor och sex batterier rikare. Nu ska jag äta glass och glo på CSI!

Inga kommentarer: