torsdag 21 maj 2009

look right through me

Idag mår jag tiotusen gånger bättre, jag har ätit och pratat som tusan. Fast när klockan började pricka tre blev jag jättehängig och trött. Nu är jag hemma hos mamma igen och det regnar som bara den. Mormor, morfar, kusin Johan och hans flickvän Linda är här. Jag vill bara kura ihop någonstans och gömma mig från all destruktivitet. Jag har fått för mig att bästa sättet att bota ångest är att göra det man har ångest för. Och just nu skulle det vara att kasta mig in i en electro virvlande tunnel med människor som bara hoppar runt upp och ner, galna och höga på LSD eller ecstasy. Men det gör jag inte, för jag sitter hemma och lyssnar på soundtracket till Donnie Darko och dricker te. Egentligen hade det sett bättre ut om jag skrev att jag drack whiskey, men då slutar penicillinet att fungera, och jag vill inte bli värre.

Their tears are filling up their glasses
No expression
No expression

Hide my head
I want to drown my sorrows
No tomorrow
No tomorrow

1 kommentar:

Marielle sa...

:D Bra du börjar friskna till