tisdag 5 maj 2009

i'm not gonna cook it but i'll order it

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Fan vad det var segt att ta sig upp imorse. Min syster bestämde sig för att sätta sig i min säng medan jag fortfarnade sov och försökte föra en konversation med mig. Sen kom min katt och la sig mellan mina ben så att jag inte kunde röra mig. Balle.
Sen har jag haft ont i huvudet och mått dåligt sen jag kom till skolan, hade en Nirvana morgon. Jag tror jag satt bredvid Viktor på bussen imorse, men som sagt, jag hade en Nirvana morgon så då minns jag aldrig något säkert.
Första lektionen är engelska och gissa vad den lilla pms muppen säger? Att vi som inte har börjat på boken inte får öva till nationella provet på torsdag! Hur fucked up är inte det? HUR ARGA ÄR INTE VI? Jag har inte ens boken här, så jag bara sitter. Är så arg på våran engelska lärare, han har särbehandlat några elever i klassen i några månader nu. Katta får alltid ta skit, det räcker med att hon visar sitt ansikte, samma med Viktor. Jag får IG utan anledningar och det är överhuvudtaget bara skit. Jag hatar våra engelska lektioner.

3 kommentarer:

pewpew sa...

har du spoke?

linn sa...

ja, vem annars? -.-'

Genta sa...

LIIIINNNNNNNNNNN :D Gud snygg du är i håret .. ja verkligen nationella det suger , har muntliga imorogon orkar verkligen inte , sen nästa vecka nationella matte B , i need a real vacation !!! "suck"