måndag 18 maj 2009

dimelo

Image and video hosting by TinyPic
Fyfan, ni ser vad jag håller på med. Josef Mengele, ungefär 10 000 ord. Nejmen, på fredag nästa vecka ska ett arbete om honom in på ungefär 5 sidor. Samtidigt ska en form av en engelsk krönika in och ett mediekunskapsarbete. På onsdag ska en krönika och ett personporträtt in, dessutom en försenad historia uppgift. Imorgon är det matte nationella och på torsdag nästa vecka ska en tidning vara klar. Jag kanske ska göra ett engelska omprov nu, klockan 2 och nu kom min manodepressiva svenska lärare in. Han har säkert good news. Not. Lycka till! (och just det, ikväll är det körskola skit från 17-21.30, imorgon är det plugg plugg plugg, på onsdag ska jag hjälpa till hemma för min syster konfirmeras på torsdag. När får jag tid för mitt liv?)

Inga kommentarer: