tisdag 7 april 2009

ska det va, så ska det va på skånska.

LAALAAAAALAAAAA, jag hatar att drömma mardrömmar! Och nu fick jag ett sms, det plingade inne från rummet. Alltså, egentligen har jag varit vaken en stund, suttit och spelat lite sims och gjort alla kära i varandra. Jag orkar inte göra något alls, jag vill bara ligga och smådö nu idag och imorgon. Det är skönt. Det hinner jag inte med annars, inget sånt passar in i min dagliga vardag.
HEHE, glömde säga att jag övningskörde igår! Andra gången , och det gick mycket mycket bättre än första. Pappa vad impad. Dessutom är man ju lite coolare när man övningskör med en cabriolet och solen skiner.
Nä, skjuttsingen vad jag är hungrig. Jag måste äta något innan jag börjar röra mig som en schimpans. Eller något. Och just det! Jag har aft piercing i naveln i snart två år (för det första ville jag se om det gjorde ont, vilket det inte gjorde. För det andra ville jag göra pappa sur, det var därför jag gjorde det). Det hade problem med att läka eftersom jag råkade fastna med piercingen i mitt nitskärp vilket gjorde svinont. Men sen har det varit fint hur länge som helst, utom igår, så vaknade jag och det gjorde skitont. Det var helt rött och svullet och jag tycker synd om min navel just nu. Mähöhö, nu ska jag duscheliducha. Pussen

Inga kommentarer: