fredag 17 april 2009

"linn, jag kan transportera dig, fast jag är ju en paladin. men jag kan hela dig! vill du bli helad? LINN?!" - eugen hellström


ph. ELLE
Jag sitter och facineras över hur snygg Lykke Li är i ELLEs intervju. Jag sitter även och försöker tillfredsställa Eugen eftersom han är helt hyper. Vi ska snart ha muntliga nationella i engelska och Eugen skrev in mig och honom tillsammans. Det är en kvart kvar tills vi ska förbereda och Eugen håller på att smälla av. Hahahaha, det värsta är att han och börjat lägga in World of Warcraft snack in i våra konversationer. Han sitter även och överanalyserar sin engelska novell och blev nyss jättenervös över att Spoke kanske skulle tro att han skrev om sig själv (han skriver om en mördare som vill mörda igen.)
Nu upplyste han mig om att det är 4 minuter kvar tills vi ska börja förbereda oss. Nu jävlar!

I think I'm a little bit, a little bit, a little bit in love with you
But only if you're a little bit, little bit, little bit in lalalala love with me

Inga kommentarer: