tisdag 14 april 2009

it's not in the way you touch me

Varför dras trasiga människor till varandra?
Jag har försökt tänka ut ifall jag är trasig eller hel. Eller, jag vet att jag har varit trasig, men kan man bli hel efter att man varit trasig? Finns det människor som kan läka sår?
Jag vet inte om jag orkar ta hand om alla trasiga människor i min omgivning. Jag försöker så gott jag kan, men hoppet om att jag kan hjälpa dom börjar minska. Jag vet inte om jag själv tagit mig ur det, om jag bara är på toppen just nu och snart kommer falla ner. Jag hoppas inte det. Jag orkar inte vara trasig, för när man är trasig är man inget annat.
Försvinner självdestruktivitet, eller förblir man det för alltid när en gång har varit det? Mina tankar är desamma som för ett år sedan. Jag har inte ändrats ett skit fastän folk säger det.
Men jag vill inte dras till trasiga personer. Jag vill bara vara trygg.

Inga kommentarer: