torsdag 26 mars 2009

we are the cartoon heroes, we are the one whos gonna last forever

Nu sitter jag och lyssnar på Aqua och jag gillar det. Förutom det laddar jag in 9 Placebo album till iTunes och typ 5 Radiohead album. Finfint! Har bara haft en massa singlar förut. Ny duschad är jag också och blev klar med historian som jag var så förbannad på förut idag och skickade iväg den till läraren. Imorgon ska jag till skolan och försöka göra engelska provet som alla i klassen kommer kugga på. Muuuuuu.
Alltid när jag läser alla andra bloggar, pratar de på om vad de har köpt för kläder, visar vilka de vill ha och langar bilder och har sig. Jag har försökt göra det flera gånger, men jag känner mig så fånig varje gång! Jag köper nya kläder ganska ofta, i stort sätt varje vecka. Men det finns tjugosextusenniohundrafemtioelva saker jag vill ha!!! Menmen, senaste köpen skedde igår (nu ska jag banne mig försöka skriva om det i alla fall). En stor svart och vit randig tröja, ett långt vitt löst linne, en blommig body (Katta höll på att dö när hon såg det), sjukt söta hårspännen och en parfym som doftade så mycket hallon att jag vill spruta den i munnen (fast senare kom jag på att den även doftade svagt av en drink jag en gång mixade ihop innehållande vodka. Det var inte lika kul).
Det var fina saker! Fast jag hittade en jättejättejättejättefin klänning på Monki som jag bara vill ta med mig hem men inte hade pengarna till det. Det var så fin att jag nästan fick tårar i ögonen. Eller okej, jag bara skojar. Men den var jättejättefin. Jag tror till och med Katta skulle tycka om den. Mwihihihi.
Sen är jag på jakt efter ett flätat läderband att ha i håret. Det fanns ett på Gina Tricot som var fint - förutom att det hängde långa band med fjädrar i det. Sånt vill jag gärna skippa! Sen hittade jag ett annat fint på H&M igår, men jag har världen jäkla tjockhuvud, så det spände jättemycket.
Nu ska jag underhålla mig med Kissies videoblogg. PUSSS

Inga kommentarer: