tisdag 31 mars 2009

pure morning

Image and video hosting by TinyPic
ph. jag, flera år sedan
Jag skulle vilja gå och gräva ner mig. Men istället ska jag göra något annat. Förresten, jag får en LP spelare om mindre än 2 veckor!!!!!!!!!111
Och i slutet av maj ska jag se Placebo, ett av världens bästa band. Fast något säger mig att jag knappt kommer minnas hälften.
Men jag tror att jag är sjuk. Jag mår jättedåligt, har haft huvudvärk hela dagen i stort sätt och min mage värker som bara den. Men jag måste till skolan imorgon, jag har matteprov och estet redovisning. Och just det, jag har glömt länka till min och Marielles blogg. Här! Det handlar bara bara om kläder och mode, så den är tråkig för er som inte bryr er om sånt. Nu kanske jag ska bada, jag fryser. Och jag ska kanske ge mamma en kram eftersom vi grälade nyss.

Inga kommentarer: