torsdag 26 mars 2009

jag saknar det som var och jag saknar ALLT det där.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
ph. 1, 2 & 3 jag
Nu har jag cortison salva i hela huvudet och allt jag vill är att klia klia klia.
Men annars är jag avundsjuk på Carolina Gynning som är i Thailand. Hon kunde väl åtminstone tagit med mig? Ehm, jaja. Jag kollar i alla fall på bilder från när jag och Alice var i Thailand 07. Alice var en jäkla mupp, hon fotograferade ALLT hon köpte för att sedan kunna lägga upp det på bilddagboken. HAHA!
Men shit vad liten hon var. Hon ser värsta grumpy ut. Hahaha, men jättesöt.
Och jag hittade bilder på när vi hade jättetråkigt en kväll i Hua Hin, så vi satte på oss jättemånga BHar och sminkade oss med supermycket mascara och tio lager läppglans i nyansen rosa. De bilderna får ni inte se. Hahaha!

Inga kommentarer: