söndag 22 mars 2009

and that's what makes my life so fucking fantastic

Image and video hosting by TinyPic
Jag orkar inte plugga och jag funderar på om jag ska ta sönder en klänning och göra om den till en kjol.
Jag lyssnar på Lily Allen. När jag blir stor ska jag bli som henne. Klicka på bilden så får ni öronorgasm, ungefär som att käka pringels. Fast det är för tungan såklart.
Jag har så ont runt mina ögon att jag nästan gråter. Men jag får inte gråta, för när jag gråter blir det värre. Jag vet inte vad som är fel, men jag är torr som sahara runt ögonen. Både på ögonlocken och precis under ögonen. Ibland är det så svullet under ögonen att jag knappt kan titta neråt, för jag har jättepåsar under ögonen. Det gör ont, huden ramlar av och jag vet inte vad jag ska göra åt det (och jag är mycket medveten om hur äckligt det låter när jag säger att min hud ramlar av, men vafan, den gör ju det). Imorgon tänker jag gå till skolsystern. Har haft det såhär i flera veckor. Jag använder inte smink, förutom mascara och eyeliner, smörjer in ögonen med apotekets egna ACO ögonkräm och använder bara oparfymerade saker i ansiktet. Ändå ser jag ut som jag gör. Och det kliar nått så djävulskt.

Inga kommentarer: