söndag 29 mars 2009

"du är en snäll flicka linn, du är en snäll flicka linn, du är en snäll flicka linn..."


ph. google
Vad är det för fel på killar? Nu, när jag inte vill ha något förhållande, kommer alla på en gång. Och då tycker väl ni alla att jag bara borde ställa mig i skuggan ett tag och bara chilla och skita i killar. Men nej, jag kan inte göra så, jag måste vara på på på på hela tiden. Och ändå känner jag att jag är värd lite kärlek, men jag kommer inte kunna fästa mig, jag kommer inte tillåta mig själv. För just nu är jag lite för psykiskt instabil och har ett läkande hjärta, och då ska man inte rusa in i nya relationer.
Men om ett par månader när jag är fit for fight igen, så kommer ingen längre vara intresserad. Alltså, det är precis som att man har en klarröd neonskylt i pannan som blinkar SINGEL när man precis kommit ur ett förhållande, medans de som varit singlar lite längre, behöver byta lampor i sin neonskylt, för den lyser inte längre. Nedrans alltså!

21.40
Fan, jag vill inte. Det har liksom gått flera veckor nu, men ändå blir det jobbigt. Det känns som att hela min mage vänds ut och in och jag vill bara så jävla gärna vara hos dig.

Inga kommentarer: