måndag 23 mars 2009

det känns lite som det där mönstet som filmregissörer visar för att berätta att karaktären är hög på LSD.

Image and video hosting by TinyPic
Mycket underlig dag. Fick VG+ på Arbetsmiljö provet! Det var bara att buga och bocka. Har även varit på besök hos skolsystern (efter att ha väntat sammanlagt i sisådär en timme) och jag ska snart få recept på en cortison salva till ögonen. Great!
Efter skolan tog det tid att ta sig hem eftersom bussjävlarna är segare än segast just nu. Men väl hemma drog jag upp till BC med mor min och kollade runt och åt middag. Stötte på gamla kompisar också. Enligt dem hade jag blivit "liten". Huh?
Denna veckan består av plugg och sömn. Och kanske ett besök i småland. Det är seriöst mitt andra hem!
Och just det, ni som kommenterar anonymt. Om ni ska fälla in med spydiga kommentarer kan ni väl åtminstonde stå för de, och skriva ut ert namn? Aja, ha det gött!

Inga kommentarer: