fredag 6 februari 2009

THIS-SHOES-ARE-MADE-FOR-WALKING


Okej, jag är sjukligt uttråkad. Jag har varit sjuk hela veckan, alltså inte träffat någon alls ur mitt sociala umgänge. Den senaste personen jag träffade som inte ingår i min familj är Folke, och det var i söndags. Go me!

Men, imorgon bär det av in mot tha hood (aka Malmö)! Där ska jag och Johanna shoppa lingeries, hehe. Någon har fortfarande presentkort på Femitale(de har fortfarande erbjudandet BH 140, trosor 60) och underklädesbutiken bredvid Björn Borg har total utförsäljning! Underbart. Tänkte tvinga med Johanna till Buttericks med, för jag har en känsla att jag inte kommer få in henne på Taboo (tro mig, jag har försökt). Dessutom är mitt ärende billigare på Buttericks än vad det är på Taboo. Haha, dessutom kan man roa sig i åratal med grejerna inne på Buttericks.

Appråpå den fina skobilden - jag har ingen aning om varför jag la upp den. Det är i vilket fall som helst de skorna som jag använder flitigast eller komma börja använda inom en snar framtid.
(1. Vans, 2. Demonia, 3. Canada Snow, 4. Uggs från New Yorker, 5. Svarta lackpumps från New Yorker, 6. Sandaletter med öppen tå från New Yorker, 7. Converse, 8. Converse, 9. Ballerina från Tiamo, 10. Kilklackar från H&M, 11. H&M, 12. Converse, 13. Converse, 14. Din Sko)

Tjoflöjt, nu ska jag fortsätta spela Sims, har lyckats lägga in egen musik i spelet. Underbart att slippa deras hemska salsa musik och istället kunna välja mellan Håkan, eller Håkan, eller Håkan. Vad väljer jag? Håkan! :) (mamma har förresten köpt choklad till mig. SNÄLL MAMMA!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Demonia skorna va CPCPCP snygga!! varför har inte jag sett dom?

linn sa...

Men danke va! Dom är svinkalla nu på vintern, men jag lovar att du kan få låna dom på lovet ;D Man blir dessutom 10 cm länge:D