torsdag 26 februari 2009

honey, it's all about the music, all about the fame and all about the looks



Skulle egentligen sluta 3 idag, men pga att vi hade historia prov fick vi gå när det var slut, och med tanke på att vi började historia lektion 12, så kan ni räkna ut att jag var ute ur salen 30-40 minuter senare. Ska träffa Marianne på södra förstadsgatan vid halv 4 typ, så jag sitter kvar i skolan. Haha, no life? Småknarkar låten lite, den var mysig. Eller så är det jag som är helt off. Kan vara båda två. Carolina Gynnig är med i den, och henne har jag alltid gillat. Skånska för fan.
När jag kommer hem ska jag lägga in resterande Lars Winnerbäck låtar i iPoden, Lily Allens nya skiva och jag ska även ladda ner den UNDERBARA låten "Blow my whistle (bitch)". HAHA, okej, den var på gympan idag och jag kan inte ignorera den härliga nostalgin. Har redan Freestyler (MACKA MACKA HEY!). Freestyler och Blow my whistle var de ultimata breakdance låtarna när jag var liten och vi tjejer satt i juryn. Phille kom alltid etta, Moddy kom tvåa och Simon trea. Om inte Stiffe var med såklart, för då kan han trea och Simon fyra. Mobbning på hög nivå.

Gynnigs blogg är bra. Hon skriver förjävligt ibland, men hon verkar vara så härlig. Fast all panik och ångest hon bär på är jag glad att jag slipper, i alla fall nu för tiden. Hon är ytlig, samtidigt djup. Hon är helgalen, men samtidigt seriös. Hon är ös, men samtidigt lungnet själv. Hon är allt på samma gång. När jag blir stor ska jag bli som henne. Puss

UPDATE 14.49: fan vad det ska bli gott med chailatte nu! Jag är stelfrusen om fingrarna efter att ha suttit och läst bloggar, facebookat och varit inne på bilddagboken. Märke det när jag fick ett sms för en stund sedan, för jag kunde knappt skriva på knapparna! Hehe, men snart drar jag in till stan. Puss igen!

Inga kommentarer: