fredag 20 februari 2009

om jag ska dö och det ska jag någongång och då vill jag dö till min favoritsång




Hallihallå! Det är fredag och på radion skriker dom och visslar såhär på fredagar. Om ungefär 45 minuter väntas det besök i form av Alice och Jens. Senare ikväll kommer även Richards flickvän och jag känner mest att jag kommer sitta och smågråta för mig själv och sakna min mupp pojkvän som kommer befinna sig i Göteborg vid den tiden.
Just nu sitter jag i köket hemma hos pappa och äter min frukost/lunch. Smakar sådär gott.
Igår kunde man hitta mig och Valle på Burlövs Center. Vi provade allt vi kunde komma över bara för att. Men vi hade kul, som vanligt. När vi gick mellan Valentinas hus och BC gick vi genom Vårboområdet (min gamla högstadieskola) och det kändes helt plötsligt som att jag och Valle kuggade gympan och drog till BC en helt vanlig dag i 9an. Saknar den tiden lite då och då.
Igår fyllde även min knäppgök Marielle år. Nu är hon en förlorad 17 åring och hon blir ganska snart joinad av moi (13 april god damnit!)
För övrigt snöar det i stort sätt hela tiden här. Hyfsat irriternade. Visst är det mysigt med snö, men nu har den legat i över en vecka och det är inte lika mysigt längre. Fast det blir i och för sig ingen äckligt slask, för den gamla snön ersätts med ny hela tiden. Okej, jag ska sluta leka väderreporter.
Om min pojkvän läser detta så hoppas jag att han tycker innerligt synd om mig ikväll när jag sitter i min ensamhet. Eller i alla fall att han tänker lite extra på mig. Hehe. Nej, nu måste jag nog byta ut pjamasen mot kläder och borsta gaddarna! Ha en fett nice dag! Och just det: jag tycker väldigt ganska mycket om Folke. Pussssss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe om jag inte tänkt på dig lite extra hade jag aldrig kollat på din blogg! :D Du är söt :* <333

Anonym sa...

tack så mycket för knöppgök Marielle :D<3

linn sa...

Fölke: Du är fin!:*<333
Mariellsanbellsan: You are kind of a knäppgök. Just deal with it ;D PUSS!