tisdag 24 februari 2009

"och det var såhär oskulden försvann.."

Fettis dagen idag för tusan gubbar! Jag har hittills, detta året, lyckats klämma i min 6 semlor. En stor och 5 små. Hmm, låter inte så bra? Jaja, jag är lite småsjuk tror jag. Men jag har mycket att göra i skolan, så jag kan inte missa en endaste dag! Sånt får man leva med. När jag satt på bussen hem idag från skolan fick jag den där sockerdricks känslan igen. Sockerdricka i hela kroppen och allt det där, skit härligt!
Imorgon rullar det in pengar på mitt konto och jag är SUPERGLAD! Jag har gjort upp en lista på vad jag verkligen ska köpa, så att det inte blir jättemånga implus grejer, för mina implusköp är vara 50% lyckade. I de flesta fall i alla fall.
Jag kan även stolt erkänna att jag nu är ett fan av åtminstode 3 Lars Winnerbäck låtar! Och det är inte illa det. OCH JAG FICK TILLÅTELSE TILL SIESTA IDAG! Folke, du SKA med. Japp, happyface vare här!
Imorgon ska jag då spendera lite pengar tillsammans med min käre vän Marielle och på torsdag blir det fika med Marianne! På fredag rullar ytterligare 1050 kr in på mitt älskade konto. Då blir det ännu mer shopping. Fast med mor min! Langar snart dagens låt, en perfekt vårlåt. PUSSEN!

Inga kommentarer: