söndag 22 februari 2009

linn holmqvist är ett lyckligt flygplan. med pipskägg


Nu har jag bestämt mig. Nu ska jag börja gilla Lars Winnerbäck. Haha, jag har gett honom hur många chanser som helst, men det har inte funkat. Men nu är jag super bestämd - nu ska han bli bra. Brukar göra så när det är ett band eller en artist jag vill gilla men inte lyckas. Då tvingar jag mig själv att börja tycka om de, och det brukar fungera. Hehe, om några dagar kommer till och med jag tycka om LW. WOOH.
Känner mig hyfsat pepp idag faktiskt. Ska träna senare idag, i veckan som kommer rullar pengar in på kontot och imorgon träffar jag lite folk som jag faktiskt har saknat! Japp, sen gör det ju heller inget att jag är så in i helvetes kär. Det är i stort sätt allting som får plats i min hjärna just nu och det känns underbart. Och snart är det vår, det börjar kännas på riktigt nu! Det snöar inte idag, så jag ser det som ett tecken (ett ynkligt tecken).
Nej, shit pomfrite. Vill ni veta hur det känns att vara mig just nu, så är det ganska lätt att förklara. Det känns som att tusen färgglada fjärilar fladdrar omkring i kroppen, sockerdricka flyter i mina ådror, inbillad sol lyser på hela mig och enbart någon som börjar på F och slutar på olke finns i mina tankar. Jo, det är våren som gör det.

Inga kommentarer: