måndag 23 februari 2009

and it makes me wanna get down and pray


Läskigt seg dag. Först textkommunikation och sedan Arbetsmiljö med Müller. Jag är svintrött och mitt vänstra öga är jättesvullet.
Müller är nog den konstigaste läraren jag någonsin haft. Till och med konstigare än min franska lärare i 6an och min spanska lärare i 9an.
Dagens roligaste måste varit närvarokontrollen Müller hade, när han kom till Eugen:
"OJGEN?????" -Müller
"Ehm, jag föredrar den svenska uttalningen Eugen..." -Eugen
"Najnaj, det schka vah den tyschka schåklaaart!" - Müller

Hehe, inte var det vackert inte.. Hämtade ut min Timo biljett idag på lunchen och hittade fler saker jag vill ha efter skolan. Nu ska jag plugga. Fan vad jag INTE är pepp.

Edit: Nu, 23.00 är jag äntligen pluggfärdig. Eller nej, jag bara skojade. Jag kommer aldrig bli klar! Jag har hur mycket som helst kvar, men nu är det fasen färdig pluggat för ikväll. Och jag hittade dessutom de snyggaste läpparna jag någonsin beskådat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Müller är överhärlig ju :P Dessutom är hans prov i slutet av kursen överlätt ^^

linn sa...

Haha, han är helskum! Han favorit ämne verkar vara att vi människor förstör universum. Men det kan jag tänka mig, han verkar inte vara speciellt hård egentligen ^^