onsdag 25 februari 2009

i'm to sexy for your party, no way i'm discodancing, YEAH





SKOLA! Imorse var jag opepp x 100000, eller i alla fall den första halvtimmen jag var vaken. Sen fick jag sms av älskipälski (finaste smeknamnet ever) och jag kom på att jag har en fin dag framför mig! Ni förstår inte hur besatt jag är vid tanken att jag får pengar, så jag verkligen skulle behöva något nytt att sätta på mig! Faktiskt, men jag har 9 svart kjolar, och jag vill ha något vårigt och fint. Min garderob består till 80% av svarta kläder. Dock ska jag i och för sig inhandla en svatgrå tröja idag, men SKITSAMMA!
Idag har jag på mig svart kjol, svart linne med stjärnor och paljetter (som också är svarta såklart), svart kofta, grå leggings, svarta converse och ett pärlhalsband. Ja, svart svart svart. Så, på inköpslistan står det en blommig kjol från Monki, svart tröja från Monki, jeans jacka från H&M, paljettklänning från H&M, röd väska från Bianco, stort vitt linne från ?. Sen har jag inte lyckas komma på mer.. Vad jag vet? Marielle vet i så fall, så ni får fråga henne! HEHE.
Men nu ska vi snart ha mediakunskap och jag ska börja på mitt arbete om Audrey Hepburn. Yes mam!

1 kommentar:

Anonym sa...

mysdag på stan :D<3