lördag 7 februari 2009

GIMMI-GIMMI-GIMMI-MORE



Här sitter jag och lyssnar på Ricky Martin. Kan inte sitta still! Får sudda ut det jag skriver gång på gång för att jag är för uppspelt för att skriva rätt.
She make you take your clothes off, and go dancing in the rain She make you live her crazy life, but she'll take away the pain. Like a bullet into your brain.
Annars var jag inne i stan idag med Johanna. Köpte ungefär det jag var ute efter, så jag är nöjd! Dock skulle jag vilja ha lite mer pengar, några tusenlappar hade inte suttit fel.. Hmm.
(Just nu sitter min mormor bredvid mig och berättar om när hennes son, min morbror, tagit hennes löshår och satt på bröstet för att imponera på flickorna med att han hade "hår på bröstet" HAHAHAHA!)
Regnade som tusen när jag gick hem. Jag var en dränkt katt som dansade i regnet.
She never drinks the water, make you order french champange. Once you have a taste of her you'll never be the same. She make you go insane.
Hittade de roligaste trosorna på länge inne på H&M. Mormor är chockad här bredvid mig.

Inga kommentarer: