lördag 28 februari 2009

and the 7th thing i like about you: you make me love you

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Det värsta är att jag sitter och lyssnar på Miley Cyrus och gillar det. Annars har jag haft en ganska okej dag. Åkte in till stan och träffade Marielle och köpte Navid Modiri & Gudarna biljett. Så på tisdag ska vi se Timo och på onsdag Navid. Det blir trevligt.
Efter biljettköpet och chailatte inhandlande drog till till Södervärn och hem till Marielles farmor och farfar och blev bjudna på coca cola! Och jag gjorde bort mig, ähum. Marielles farmor hade köpt en ny mobil och kände inte igen en ikon som hade dykt upp i hörnet, så skulle jag säga "jag har aldrig sett en sån ikon förut" men sa "jag har aldrig sett en sån kondom förut". Duktigt Linn!

When we kiss, I'm hypnotized...

Inga kommentarer: