måndag 17 november 2008

ON-AND-OFF

Varför mitt liv suger:
  • jag vill ha pengar, massor av pengar. Sen kan jag handla upp allting inne på H&M, Topshop och Urban Outfitters.
  • min pojkvän bor typ 25 mil ifrån mig.
  • jag är skoltrött, så att jag vill dö.
  • jag har blivit spelberoende av WoW
  • jag har fått fem miljoner finnar i pannan känns det som.
  • jag har ig atm i matte a och gympa.
  • min kompis har snott min foundation.
  • jag har glömt att beställa skolkatalogen.

Varför mitt liv är bra:

  • mamma betalar mitt WoW account.
  • jag trivs på min skola.
  • jag är världens bästa pojkvän.
  • jag har mvg i medieproduktion a.
  • jag har börjat vänja mig av vid min beroendehet av min mobil.
  • jag är inte vegetarian.

Nu känner jag mig lite halvt om halvt misslyckad. Fast mamma sa nyss att hon tänker baka lussebullar till helgen, det är mys. Dessutom ska jag till Folke! Det är trippelmys. Hehe! I veckan måste jag till ungdomsmottagningen, Systrarna Grön och till H&M. Aight, aight, nu ska jag spela, off and go.

Inga kommentarer: