lördag 29 november 2008

KIND-OF-BORING




Min kära kompis Marielle bad mig av någon anledning att lägga upp vilket smink och vilka skönhetsprodukter jag använder överhuvudtaget på nätet, och eftersom jag tycker att det är lite mupp, så hamnar det på min blogg eftersom den är lite mupp. Hehe. Fast jag har ingen aning om varför hon ville att jag skulle det. Men jag har inte mycket till liv en dyster lördags eftermiddag, så varför inte?

Första bilden,
  1. Någon nattkräm, vet inte riktigt vad det är, men jag fick det av Folkes mamma och det verkar ju funka, så varför inte!
  2. Sminkborttagnings medel från Apoteket
  3. Clinique ansiktsrengöringsmedel.
  4. Clinique ansiktsvatten.
  5. Clinique mjukgörande ansiktskräm.

Andra bilden,

  1. H&M foundation, eftersom min kompis har snott min vanliga Covergirl foundation.
  2. Ögonfransböjare.
  3. Täckstick från MAC.
  4. Build-up mascara Extra Volume från Isadora.
  5. Lashblast mascara från Covergirl
  6. Build-up extra volume mascara från Isadora (faktiskt två olika fastän namnet är likadana)
  7. Eyeliner från H&M (faktiskt jävligt prisvärd)
  8. got2be hårspray som luktar hallon från Schwarzkopf (fult namn)
  9. Lee Stafford torrschampoo.
  10. Mjukgörande dagkärm från Apoteket.

Ehm, ja. Där har ni det. Trevligt trevligt.

Inga kommentarer: