tisdag 18 november 2008

A-FRIEND-WITH-BREAST-IS-BETTER


Skolan är dryg och jag fryser, men orkar inte gå bort till skåpet och hämta jackan. Ser dessutom ut som en michelingubbe i den, så what's the point? Hittills idag har jag haft mattelektion och Maggan tror visst att jag är ett geni på matte. Suck, jag vet inte riktigt hur hon kommer reagera när hon inser att jag bara har väldigt bra flyt förtillfället och egentligen är superkass.
På lunchen snackade vi om penisförlängning och vakum pumpar med Erik (what's the big deal) och nu har jag nyss skrivit en notis till TK'n och skickat iväg den via pednet, som jag förövrigt måste ladda ner när jag kommer hem. Nu lyssnar jag på Placebo och gråter tyst för Broder Daniel. Inspekterar även mina armar. Håret står rakt upp för att jag fryser och ryser på samma gång, fast hälften av alla hårsäckar är bortskurna.

Bildkälla: http://skissad.bilddagboken.se/p/show.html?id=286801144&directlink=1

Inga kommentarer: