fredag 28 november 2008

COME-TOGETHER-RIGHT-NOW-OVER-ME

Svenska för nybörjare.
Skolan är inte pepp idag, först svenska, sen historia a i 3 timmar. Nej, och jag har ont i magen, känner inte för att sitta här, men nu gör jag det ändå.
Är så helvetes trött så att jag kan somna när som helst. Ögonen har slutat fokusera och jag känner mig bakfull som satan! Och jag måste gjort något skumt inatt, för jag har blåmärken över hela kroppen och jag har ont överallt. I benen, magen, armarna, fingrarna, ja, till och med tårna!
Efter skolan ska jag hoppa av vid Coop, där ska jag in på Only och köpa nyårsklänning. Funtar även på att ta in tur in på Lindex och hitta en svart bh. Det är så fult när jag har spetströjor och liknande genomskinliga tröjor och har vit bh.
Ikväll ska jag till Johanna och glo på skräckfilm och imorgon drar jag till pappa någon gång under dagen. På söndag fyller Anna år. Sedan är det en heeeeeel vecka skola och sedan åker jag till Folke. Hejmupp päronpuss.

Inga kommentarer: