onsdag 14 januari 2009

MY-HOPES-ARE-SO-HIGH-THAT-YOUR-KISS-MIGHT-KILL-ME

Världens fulaste/snyggaste bild. Beror på hur man vill se det. Jag kan inte sova. Har legat och tänkt på paljetter, höga skor, roliga drinkar och Folke i snart en timma och jag börjar bli trött på att inte få somna. Så jag gör ett sött/patetiskt test (beror på hur man vill ser det).

Du & din partner

Vad heter ni?
Linn och Folke
Hur träffades ni? Min kompis Alice tyckte först om Folke och jag försökte väl fixa ihop dem två på något skumt sätt. Fast sen blev det jag och Folke istället på Emmabodafestivalen i sommras!
Hur länge har ni varit tillsammans? 5 månader och snart 2 veckor.
Är ni förlovade?
Nej
Bor ni ihop? Nej

Har ni barn? NEJ!
Har båda körkort? Hehe, nej.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja. Den var fin!
Vem sa "Jag älskar dig" först?
Folke! :*
Vem är äldst? Jag, haha.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är vädur och Folke är skytt.

Vem är längst? Folke, som tur är.
Vem sjunger bäst? HAHA, jag.
Håller ni i handen på stan? Såklart!
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej, eller jag vet inte riktigt hur man ska se det? Vi blev tillsammans samma dag som vi träffades, men vi hade snackat i några månader innan dess.
Vad har ni gemensamt?
En hel del saker. Musik (i alla fall ibland) och ganska många åsikter och synpunkter.
Blev du kär i första ögonkastet?
Haha, nästan!
Har ni någon speciell låt? Ehm, faktiskt en hel hög med låtar. Fast våran första låt var nog Berg&Dalvana - Kent. Fast med tiden har det blivit många fler!

Har ni några "frikort"? ?
Har ni stora framtidsplaner?
Det kan man nog inte säga, nej.
Har ni gråtit i varandras armar? Det har vi faktiskt!

Har ni varit utomlands tillammans? Ja, i Danmark!
Vilket är ert bästa minne? HAHA. Vi har ganska många bra minnen. Emmaboda var såklart fint! Nyårsafton var med ganska fint. Jag har faktiskt ingen aning om vilket minne som är vårt bästa!

Vem lagar bäst mat? HAHA, Folke, helt säkert.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser, typ. Kollar typ på film och äter popcorn.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jaadå!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? We still do honey!
Blir du lätt svartsjuk? Ibland, ja.
Brukar ni bråka?
Nej. Tror aldrig att vi har bråkat?
Ringer eller SMS:ar ni mest?
Vi sms:ar. För när vi pratar i telefon vill ingen lägga på, så det slutar med att någon av oss halvsover.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hmm... Ögonen! Han har kriminellt fina ögon. Annars är ju hela han fin!
Brukar nån av er prata i sömnen? Haha, Folke småsnarkar ibland, och jag brukar tydligen andas som en jäkla gnu. Och göra väldigt konstiga saker i sömnen! Hehe.

Okej, det var det det. Nu ska jag försöka sova igen, mitt huvud och jag är inte kompisar!

Inga kommentarer: