onsdag 14 januari 2009

MONEY-MONEY-MONEY-MUST-BE-FUNNY

Åh, jag vill ha pengar och rött hår. Eller i alla fall brunt hår. Är trött på svart hår, har haft det i några månader och det börjar kännas tråkigt. Har börjat bli sådär ytlig igen märker jag. Det kommer och går i perioder, ibland skiter jag i hur jag ser ut och ibland kan jag bara inte sluta bry mig. Då brukar jag må sådär dåligt, för jag upptäcker alla fula sidor med mig själv. Jag är en såndär människa som ser bättre ut ju mer smink jag har och blir fulare ju mindre jag har. Så ibland när jag kommer in i perioden "jag-ska-se-naturlig-ut", så blir jag bara ledsen. För när jag kollar mig i spegeln och känner mig sådär ful vill jag bara krossa den och slippa se mig själv. Det finns till och med gånger då jag går hemma hela dagen, men sminkar mig bara för att klara av att se mig i själv i spegeln. Fan vad sorgligt det är.
Nu ska jag kolla på Top Model, för det mår man ju så mycket bättre av.

Inga kommentarer: