måndag 8 december 2008

YOU-CAN-ALSO-BUY-HAPPINES

Nu har alla kommit in i en såndär sne period igen! Och jag definitivt inne i en, det är mycket som är uppochner. Jag har till exempel inte kunnat äta ordentligt sen höstlovet. Har tappat ett kilo i veckan sen dess, vilket jag inte har några problem med, men jag vill gärna vet anledningen till varför tanken på mat gör mig illamående. Jag kan inte ens äta godis ordentligt längre! Det enda som funkar är typ Pringels.

Jobbar på min önskelista. Måste skriva två separata önskelistor, en till mamma och en till pappa. Av pappa önskar jag mig en LP spelare. Hejhå kommer han säga, men jag kommer antagligen inte önska mig mycket mer av honom. Så det tycker jag att han kan unna sin äldsta dotter, med tanke på att jag är 18 nästa gång han och jag firar jul tillsammans (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).
Mamma får en hel dröse på sin önskelista. En massa småsaker hitan och ditan. Av kompisar önskar jag mig inget speciellt, det brukar bli bra ändå. Smycken och kläder brukar jag få, vilket inte gör mig något alls!

Idag har jag fått i mig en liten lussebulle, ett glas mjölk, en mugg kaffe och en pizza slize från IKEA. Jag får snart inte i mig mer, fast det värker i magen av hunger. Helt stört.

Inga kommentarer: