måndag 17 januari 2011

the radio reminds me of my home far away

Image and video hosting by TinyPic
Okej, eftersom min garderob rensades duktigt mycket igår så finns det inte så mycket kläder kvar. Eller, det finns mycket kläder kvar men inte så mycket. Ungefär hälften försvann. Men det fanns flera plagg som jag bönade och bad om att de skulle få stanna kvar, så nu tyckte mamma att det var på tiden att de blev använda. Så ja, nu börjar jag med att använda kläderna jag inte använder men tycker om ändå! Denna tröjan tex, den köpte jag på Gina Tricot när jag gick i 9an och jag har använt den jättelite bara för att jag egentligen tycker om den. Fast nu fick jag torktumla den så att den blev mindre. Sånt känns ju alltid gött. Fast sen kan man fråga sig vart mina bröst tog vägen på bilden.

Inga kommentarer: