onsdag 26 januari 2011

my life in a nutshell

Image and video hosting by TinyPic
Kan förresten tala om för er att jag har fått tillbaka min fåtölj nu. Eller, jag sprang till den när jag kom hem och efter kom katten springandes men jag hann ändå förstå och skrek "HAH IN YOUR FACE DOUBBS!!" och hon fnös till och vände sig om och gick. Hahaha, jag överdriver inte, det gick faktiskt till så.
Jag tror jag ska ta till det där tidsfördrivet jag har börjat med nu under min period som understimulerad - bada. Även om jag var uppe tidigt imorse (7.15) för att ta mig till läkaren så somnade jag om när jag kom hem igen och vaknade klockan ett såklart. Så är min trött? Nääääääädå. Men imorgon blir det andra bullar! Jennifer kommer förbi imorgon på förmiddag och säger hejdå. Tror att jag kommer gråta en skvätt, hon var faktiskt min enda emokompis. Hon kom till mig och frågade om råd och frågade vilka kläder man skulle ha och sånt, för hon tyckte att jag var cool. Fast jag hade ju andra kompisar när jag var emo också, fast ingen annan var emo. Haha, sorgligt... Sen försökte Jennifer få mig att umgås med folk som var emo, hon hade tydligen gått på något sådant emocore möte(?!), men sånna var jag för cool för att gå på. Så jag blev popare istället.

Nä, sen när Jennifer sagt hejdå ska jag träffa Kajsabajsa. En gång berättade hon för mig att hon var besatt av att läsa sitt eget namn överallt att hon satt en hel dag och bläddrade igenom min blogg för att hitta sitt namn. Och i varje inlägg blev hon överlycklig, för hon trodde att det stod Kajsa, men det stod alltid "bajs". Det bevisar hur desperat hon är och hur omogen jag är?
Sen på kvällen ska jag på CulturCare möte (i tre timmar?!?!?!) med Johanna. Så imorgon, då jävlar!

Inga kommentarer: