måndag 10 maj 2010

kids are stupid

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ibland är man helt säker på att det finns en enda sak som får ens humör att vända, men när det väl händer känner man ändå likadant.
Jag har fortfarande kvar känslan som fanns där för ett år sedan.

ibland är man tvungen att inse saker som man aldrig vill inse. man måste stå öga mot öga med det man så länge har undvikit. och det gör så jävla ont när man väl står där, för man vet att det aldrig riktigt har slutat göra ont. för när det inte längre gör ont, bryr man inte sig. då struntar man inte att undvika det och det blir inte ett stort hål i magen när man väl inser sanningen.
sanningen suger

Jävla kuk arsle. Hålet ersätts av ett nytt hål som ersätts av ett nytt hål och som ersätts med ett nytt.
Så jag underhåller mig själv.

Sista bilden tyckte jag om för att jag liknade Sid. Hade jag varit kille hade jag varit Sid.

Inga kommentarer: