onsdag 12 maj 2010

i know it's over

Jag är så trött på det här.
Varför är vi inte spontana?
Varför måste ni alltid planera allt så jävla mycket?
Varför drar vi bara inte?
Varför är det alltid ett litet fel som gör att det aldrig blir såsom vi tänkt?
Det är alltid ett jävla fel. Och det är alltid dom jävla felen som får min värld att rasa.
Jag försöker fucking göra något åt saken, jag försöker! Jag föreslår grejer konstant, men ändå kör jag på solo.
Jag får huvudet vänt emot mig såfort det kommer en intressantare, blir nekad något för någon annan är mycket bättre och blir lovad grejer som inte hålls.
Det bränns, det gör ont och ikväll väljer jag att vara ensam. Och även om jag försöker att bli av med min ensamhet, är det ingen som orkar följa med mig att leta.
Jag förstår att det är nu jag ska bli självständig. Väx upp Linn.

Inga kommentarer: