torsdag 30 juli 2009

kent - dom andra

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Imorgon drar vi till Göteborg och sedan vidare till Gotland på söndag morgon. Hur mycket jag kommer kunna blogga vet jag inte. Om jag nu inte kan får vi se om jag tänker uppdatera med mobilen. Det är lite småskönt att slippa allt ståhej.
Bilderna är från Mammas och Henriks bröllop. De firar snart ett år sedan förlovningen (8 augusti 2008)! På den första bilden har jag mörkat bort mitt ex (eftersom han har ny flickvän är jag inte riktigt säker på ifall han vill synas på bild med mig sen vi gjorde slut. I och för sig finns det bilder längre bak i bloggen på honom och mig tillsammans, men det var ju då, när de bilderna fortfarande betydde saker) och på de andra två bilderna är det min syster som är med. Höhö, tror inte att hon gillar just dessa bilderna, mohahaha.
(Nu när jag kollar på dom efter att jag laddad upp inlägget så inser jag att jag ser yngre ut än Anna på dessa bilderna. Alltså min syster. Hon är nästan 3 år yngre, haha! Dessutom är jag fortfarande kortare än henne även om jag har klackar på fötterna och inte hon! Makalöst)

Inga kommentarer: