lördag 25 juli 2009

the cure - the only one

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jag är helt utsliten. Känns det som. Jag har somnat senast ett varje natt och gått upp runt 11 varje morgon. Dessutom sov jag i bilen hem. Vad händer? Jag sover hela tiden. Skulle kunna somna nu. Tur att jag har mina Pringels så att jag har något att se fram emot.
Drömde förresten en jättekonstig dröm inatt. Människor jag varken tänkt på eller träffat på flera månader dök upp och det fick mig att inse: jag saknar inget av det jag hade förr som jag inte längre har. Boys don't cry.
(Förresten så förstår jag verkligen inte vad Spotify har fått för sig när de skriver att Per Gessle är min sjunde mest lyssnade artist? Dom är ju bänga i huvudet)

Inga kommentarer: