lördag 25 juli 2009

jojo - beautiful girls

Image and video hosting by TinyPic
NU ÄR JAG HEMMA.
Jesper blev lite putt för att jag inte uppdaterade såg jag. Hehe. Det var skönt att inte bry sig det minsta faktiskt.
Har övningskört mega mycket, och jag är mega skillad nu. Eller ja, inte motorvägs-skillad. Men skillad ändå! Ni ser ju hur happy jag ser ut på bilden, hehe. Alla andra bilder är crap, för pappa bestämde sig för att enbart köra på vidvinkel objektivet, så man ser fasen ut som en bananplockare på vartenda bild. Och det gör resten av familjen med för den delen. Har i vilket fall som helst haft kul, förutom när jag fick ett astma anfall uppe på Grännabergen påväg till TT tornet. Jaja, myggen har ätit upp mina ben. Äckligt va? Ja, det kliar äckligt mycket.
Nu ska jag dra med Richard till Frestarn, för i Gränna finns det bara polkagrisar. Puss och skumbanan.

Inga kommentarer: